close
今日...應該係講尋日, 一早返黎見到有份合約係自己位到, 其實一早都知要簽, 不過一直都未簽, 
今日既然放係台上面, 即係只可以choose簽同唔簽, 一打開見人工同postion, p佢個k呀, 
真係咩三字經, 四字真言都飛曬出黎, 
將我人工減半, postion降級, 但係要做同一樣既野, short架, 
除非我係傻既傘, 如果唔係, 有邊個會簽呀, 
咁亦好明顯你繼ko左老細仔, 就到我,
nevermind全香港又唔係得你一間, 於是我拎左2封信俾個變態佬同佢祕書,
佢祕書仲好好笑咁話, 真係冇彎轉, 咩你唔知發生咩事, 有冇彎轉, 大家都心照啦,
行情係咩價, 在加埋工作經驗, 我怕你呀, 一直等到佢成10點幾先返, 又唔apply我住, 
又係到串串貢咁, 我咪走去搵佢祕書拎返封信, 親自俾佢, cheap得佢呀, 同我say thank you,
我咪好有禮咁應返佢, thanks, 咪唔理佢走返自己房, 
等等等到, 收工前1個hr, wo...收到大喜訊, apply左啦~~~一個月之後可以閃人~~~~~從聽日起可以開始倒數~~~~
係我要走之前,佢叫左我入房, 半強迫性要我同佢簽另一張合約, 份合約係話係一年內我唔可以再做呢一行or同呢一行有關既野, 
你真係當我傻架, 咩冇人話你知本小姐我都係俾人嚇大兇大架, 你要爛仔我都可以比你更爛, 
我好平心靜氣同佢講, 如果佢叫得到我老細仔簽, 我咪同你簽law, 佢冇我乎,只好等,
之後仲扮好人同我傾返我之前同佢講d新人既野,
佢竟然話個大學生妹妹仔好幫得佢手, 話我唔抵得人地比我叻, 哈哈
笑死我啦, 如果係,佢就唔會唔識做material board啦, 算啦, 你話點咪點law, 反正佢幫到你, 你咪俾佢做team leader law~~~i dont mind~~~
好開心., 仲有29日, 就可以離開呢個地方, yeah~~~
其實最好係佢可以俾我即刻走tim~~~哈哈~~~~
今日deadline既圖, 我一d都冇做過, 俾曬佢話幫到手既人自己整, 
變態佬又出左trip, 後日先返, 哈哈
返黎又又好戲睇, 自從新老闆入左黎之後, 第一日返工可以返到咁relax, 爽呀~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    gicelia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()