close
連續呢幾日, 
感激關心我, 
支持我既好朋友, 好姐妹們, 
要你地替我擔心, 
sorry感激你地, 如果冇你地, 我真係唔知我可唔可以撐落去,
thanks, thanks有你地, 我感覺我好幸運, 係我生命中遇上你地~~~~~

其實由一開始我都知道你決定既事, 我冇法令你改變, 
而唯一我可以做既, 係係呢件事上面,
採取不聞不問, 事不關己的態度,
而係你作出決定之後, 你亦冇將你既最終決定話我知,
但你點都估唔到, 就算你唔講, 另一個佢今早都已經向我示左威,
話左我知你既決定, 而我可以講, 呢一個"佢"你做既野太幼稚啦,
坦白講即使你將來踏入呢個社會, 你都唔會係我既威脅, 
你想做到威脅我既人, 我可以講, 你必須要經歷過我經歷過既野,
maybe你唔需要, 因為你係溫室小花呀ma, OK架wor, 咁我只好祝願你既溫室唔會俾你早離開呢個世界, 如果唔係, 我真係唔知邊個可以保護你~~~

要講既都講曬, 你地唔care我既感受, 對我唔fair, OK我會學會接受, 因為唔係每一個人都要對我付出, 係呢件事我清楚明白到,原來唔一定係give and take架, 即使你係點付出,唔一定有回報, 哈哈, 做左咁多年人, 今日先明呢個咁簡單既道理, 呵呵仲以為自己一早已經明白左tim~~~ 
或者正如我好朋友俾我既意見一樣, 我同你同佢根本由頭到尾都係由一個錯誤既平衡線上行走, 所以先會出現相撞既時間, 但既然依家知道係一個錯誤, 就唔好俾佢再錯落去, 返番去一貫平衡線既理論, 2條平衡線永遠係唔會相撞, 或者咁樣對大家都會好過d, 你同佢我唔知, 但起碼我會係, 因為我唔會在因為你既唔開心, 影響我既生活, 我要為我自己而活, 我要重拾當年既我, 開朗既我, 請原諒我既決定, 就當係我自私, 因為我既自私, 起碼我會開心過依家~~~~~

最後我要講既係: You walk your road, I walk my road, Forever extends irrelevantly!!


arrow
arrow
    全站熱搜

    gicelia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()