close

哈哈, 何解我會變左MJ Fans????

因由係我今晚同一班相識十多年既好姐妹們吃飯~~~

當然係因為當中最細既我就快生日,

不過真係好對唔住呀~~~

要你地就我提早幫我慶祝~~~~

many many thanks錫曬你地~~~~

仲有你地既bday present~~~~

你地呀, 好有機心, 先係我最忙既時候問我係唔係用開 Daisy既香水,

之後就夾埋令我變左Marc Jacob既fans,

IMG_3010.JPG 呢個box set我好like,thanks~~~~

內裡仲有好多驚喜架~~~~

IMG_3021.JPG 我好like隻戒指呀~~~~~

得呢一樣,當然唔可以令我成為MJ既fans, 因為仲有以下

IMG_3026.JPG Daisy body lotion~~~

IMG_3029.JPG 呢支係最新出既黑身金花既Daisy~~~~

yeahyeah~~~~新貨我想去買, 仲未, 今日收到太開心啦~~~~~

IMG_3030.JPG 哈哈, 你地實在太貼心啦~~~

連贈品都送埋俾我~~~~但係我buy, 仲好愛不釋手, yeahyeah~~~

IMG_3033.JPG 化妝掃耶, 好靚呀~~~~~

最後一張係應你地要求, 送俾你地see既, Jacob大合照~~~~

IMG_3037.JPG

超大, 大, 中, 細既Jacob同埋Marc Jacob既product齊齊大合照~~~~

最後我提醒你地呀, 快快將飯局既相send返俾我

arrow
arrow
    全站熱搜

    gicelia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()