close
今日susan黎左香港, 同我地一齊參加香港區聚會, 哈哈好開心哦~~~
自大馬返黎之後, 都未同susan碰面, 一見面, 我地3個已經high曬, 
先繼susan黎一個仙女散花, 呵呵笑死我地啦~~~~~
因為阿東冇黎到, 所以係susan打俾佢同佢報平安既時候, 我地整鬼佢, 不斷係咁同佢講我地要食咩, 呵呵, 引死佢呀~~~~~

跟住我地陪susan去買衫俾佢老公同仔仔~~~~呵呵, 跟住我同tt發現左, 
我地一直搵唔到既大豹角色由邊個去做, yeahyeah~~~
真係實至名歸哦~~~阿東成為阿寶既敵人------------大豹~~~~~
呵呵, 阿寶檢查完之後. 我地要聯手對付大豹呀~~~~
仲有, 佢仔仔應該會同我地同一陣線~~~呵呵~~~
諗起都笑死我啦~~~

之後多得winnie同阿bear拎傘俾我地, 如果唔係我地都唔知要等幾耐先可以上到去cafe到, yeahyeah~~~上到去, 好多人哦~~~
經過一輪自我介紹之後, 小玉開始做回顧, 結果到最後佢隱唔住喊左出黎.....
放心, 你地呢一年幾既努力, 我地都有目共睹, 亦得到我地既肯定, 辛苦你地啦~~~~~

之後大家食野, 過左一段時間, 大家期待而久小吉的驚喜, 哈哈終於來臨啦~~~~~
大家都有心想整喊小吉, 結果小吉係千忍萬忍之下, 終於喊左出來啦~~~
我地都好壞呀~~~~整喊小朋友~~~~其實我地都係想你更加開心, 而且有d驚喜, 希望你唔好介意哦~~~~

之後因為我同tt要同屋企人食飯, susan又要6點左右返到深圳, 所以我地提早閃人, 冇法出席提早慶祝阿藍同小吉既生日party~~~~真係可惜~~~
但希望你地尋晚玩得開心~~~
預早同你地2個講聲 : HAPPY BIRTHDAY~~~生日快樂~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    gicelia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()